Weglowodany w diecie

wikipedia.com

PeniSizeXL

Cukry owo skutki spożywcze głównie pochodzenia roślinnego. Pierwszą ich sztuką jest powierzanie energii, a najistotniejszy zakres dotyczący cukrów toteż ich prostotę, oraz wprost to w jaki strategia w jakim momencie organizm wyciąga z nich odwagę.

Węglowodany wydać silna na takie które znacząco lekko potrafią stanowić przetworzone na paliwo w kreacje kalorii oraz takie z jakich „wydzielanie” energii występuje stopniowo natomiast znacznie wolniej.

W teraźniejszym czynniku należy przyłożyć właściwie pojęcie indeksu glikemicznego (IG), jaki rozstrzyga o tym jak łatwo przejmowane przez układ są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny stanowi złożeniem wyników wydajnych w węglowodany wyłożonym w świadomości tabeli, w której ilość przyporządkowana dowolnemu z produktów wybiera który etap pozwala cukier we natur po przyjęciu danego owocu. Wysoki IG zwie szybsze rozwiązanie sił ze spożytego pokarmie i podobnie niski IG występuje o owym, że siła spośród oddanego owocu będzie puszczana stopniowo i powoli.

Jakie to węglowodany (o głębokim lub dużym IG) powinna jeść osoba aktywna fizycznie, czyli z podejrzenia część czytelników niniejszego bloga? Zastanowimy się ponad tym przy.

Materiały o smukłym IG (z kryteria >70) i dobrze węglowodany spośród nich powstające są stosunkowo łatwo wymieniane w glukozę, co zwie, że są one dla systemu dużym zastrzykiem energii. Ich silne zużywanie wykonywa poważny wzrost poziomu glukozy we natur, dzięki czemu system pobiera sporo „paliwa”. Problem pojawia się lecz potem, gdy zapisujemy tego wariantu owoce gdy ich oczywiście tak nie potrzebujemy. To nadmiar energii jest zamieniony w populacji. Organizm, jakiego naturalnie nazywane „magazyny energii” mięśnie a wątroba są pełne, nie istnieje w bronienie wykorzystać zapasu aktywności i podstawia ją w populacji, który normalnie wymienić można nowym, większym magazynem energii.

Czy dlatego należy zupełnie odrzucić z węglowodanów o dużym IG? Skąd do kresu. Istnieją one funkcjonalne ale jedynie swobodnie po utworzeniu wysiłku fizycznego, np. po treningu na siłowni, skoro toż zbiory glikogenu w bicepsach oraz wątrobie są mniejsze, bowiem stały użyte do sztuki energii podczas wysiłku. Organizm bezpośrednio po sportu stanowi w szczeblu w niedługim czasie przyjąć konkretniejszą sumę węglowodanów, bez zagrożenia powiększenia za ich uwagą tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, węglowodany powinny być wydzielane poprzez dłuższą grupa dnia, ale skupiać należy odpowiedzialność na ich rozkład glikemiczny. Towary o sporym IG jeść można miło prosto po trudu fizycznym, a te o brzydkim a umiarkowanym IG spożywać chodzi przez resztę dnia aby inicjatywa z nich ratowana była przyjaźnie a ostrożnie dając trwałość jej dostaw.

Warto oraz mieć o ostatnim, że zmienianie artykułów żywnościowych (obróbka cieplna, czas obróbki cieplnej) poprawia ich przegląd glikemiczny.